راهنمای پنل کاربری دنیای تالش


 

مطلب جدید: با انتخاب این گزینه به صفحه ارسال متن منتقل میشوید. در صفحه ارسال متن می توانید مطالب و مقالات و تصاویر خود را برای دنیای تالش ارسال کنید. عنوانی برای مطلب یا محتوای ارسالی انتخاب کنید. در قسمت تصویر پست باید آدرس عکسی که میخواهید نمایش دهید را درج کنید. بخش های  پیوند یکتا و برچسب را میتوانید خالی بگذارید. پس از درج متن فراموش نکنید که کد امنیتی را وارد کنید. و سپس بر دکمه ارسال کلیک کنید و منتظر باشید تا پیام ثبت مطلب شما برای تائید مدیریت نمایش داده شود.
برای آپلود و دریافت آدرس عکس می توانید از آپلودسنتر نایس آپ استفاده کنید. (پائین صفحه، گوشه، سمت چپ). در صورت تمایل و نیاز به آموزش نحوه استفاده از این آپلودسنتر اینجا کلیک کنید.

ویرایش پروفایل: با انتخاب این گزینه به صفحه ی ویرایش پروفایل خود منتقل میشوید و می توانید اطلاعات مندرج در آن مانند: آپلود عکس شما، ایمیل، رمز ورود و سایر اطلاعات را تنظیم کنید.

 

صندوق پیام: پیام های خصوصی که دریافت کرده اید را در این صفحه مشاهده می کنید و میتوانید به آنها پاسخ دهید. همچنین در گزینه های دیگری که در پنل وجود دارد میتوانید به ارسال پیام یا پیگیری پیام های ارسال شده قبلی خود دسترسی داشته باشید.

ارسال پیام: برای ارسال پیام باید حتما نام کاربری طرف مقابل را داشته باشید. برای مشاهده نام کاربری فرد مورد نظر خود (از میان اعضای انجمن) به اینجــا مراجعه کنید.

 

موفق باشید.

نظر دهید
کد امنیتی رفرش
شنبه 29 اردیبهشت 1403
پیوندهای وبلاگ
پیوندهای روزانه
دنیای تالش
تعداد مطالب: 3 پُست تعداد نظـرات: 0 نظر تعداد بازدید: 11,316 بار

www.TaleshBlog.ir
تالش‌بلاگ، دریچه‌ای بسوی تالش


© donyayetalesh
 قالب‌ واکنشگرای شیکـ