درباره دنیای تالش


سیاست کاری و حق نشر دنیای تالش
سایت دنیای تالش بصورت آنلاین و مستمر (24/7) آماده ارائه خدمات فرهنگی و پژوهشی در چهارچوب موضوعات سایت به همه علاقه‌مندان فرهنگ و تمدن تالش می‌باشد. در این سایت شما به گلچین جامعی از محتوای وب‌فارسی و غیر فارسی درباره سرزمین تالش، قوم تالش، فرهنگ و ادبیات تالش و موضوعات مشابه دسترسی خواهید داشت. همانطوری که ما انتظار داریم حق نشر محتوای تالیفی مان توسط دیگران رعایت شود، دنیای تالش نیز بصورت جدی و شدید تمام مطالب، عکس‌ها، اخبار و.... را با ذکر منبع و لینک مستقیم به آن ارائه می‌کند. در صورتی که فکر می‌کنید حقی از شما به هر نحوی توسط دنیای تالش رعایت نشده است (که قطعا ناخواسته بوده است)، [با ما تماس بگیرید].

عضویت در دنیای تالش
ثبت نام و عضویت در دنیای تالش رایگان بوده و خواهد ماند و برای همه افراد آزاد بوده و منحصر و مختص به تالش زبانان نمی‌باشد. محتوای دنیای تالش بصورت عمومی منتشر می‌شوند، با این وجود برای ارسال مطلب و مشارکت در بخش نویسندگی سایت می‌توانید عضو سایت شده و به این ترتیب حمایت معنوی و ارزشمندی از دنیای تالش داشته باشید و ما را در ادامه این مسیر دل‌گرم کنید. ثبت نام سریع و کمتر از دو دقیقه زمان‌می‌برد. برای ثبت‌نام [اینجا کلیک کنید].

امور مالی دنیای تالش
بی‌شک ایجاد، نگهداری و توسعه سایت‌های اینترنتی بدون هزینه ممکن نیست. اگرچه ما سعی نموده ایم تا با استفاده از حداکثر امکانات رایگان اینترنتی، سایت را آنلاین نگهداریم اما قطعا بزودی و با توسعه روزافزون این سایت دچار مشکلات کوچک و یا بزرگی خواهیم شد که احتمالا در مسیر اهداف اصلی مان سنگ اندازی و توسعه سایت را مخدوش خواهد کرد. به همین منظور از همه تالش دوستان و علاقه مندان به فرهنگ‌های اصیل ایرانی دعوت می‌شود از مجموعه دنیای تالش حمایت مالی به عمل آورند. تردیدی نیست که آن اقدام ایشان عمل خیر و حسنه ای‌ ست و موجب انگیزه و تمرکز ما در میدان جنگ نرم و تهاجم فرهنگی دشمنان خواهد شد. پیشاپیش قدردان این عزیزان هستیم.

قوانین کلی محتوای دنیای تالش
دنیای تالش خود را ملزم به رعایت تمام قوانین فضای مجازی جمهوری اسلامی ایران می‌داند، به ویژه اینکه:
- در دنیای تالش هرگونه محتوای جانب‌دارانه سیاسی و غیر سیاسی ممنوع است.
- حفظ وحدت ملی و مذهبی از خطوط قرمز دنیای تالش است.
- انتشار موسیقی‌های نوظهور تالشی مانند رپ و نظایر آن، تک‌خوانی زن، متن ترانه مبتذل و موارد اینگونه ممنوع می باشد.
- دنیای تالش از درج آگهی‌های رونق‌دهنده کسب و کار‌های قانونی جوانان تالش حمایت می‌کند. (مشاغل کاذب حتی اگر منع قانونی نداشته باشند، تبلیغ نمی‌شوند!)

 

نظر دهید
کد امنیتی رفرش
شنبه 29 اردیبهشت 1403
پیوندهای وبلاگ
پیوندهای روزانه
دنیای تالش
تعداد مطالب: 3 پُست تعداد نظـرات: 0 نظر تعداد بازدید: 11,313 بار

www.TaleshBlog.ir
تالش‌بلاگ، دریچه‌ای بسوی تالش


© donyayetalesh
 قالب‌ واکنشگرای شیکـ